جستجو در نتایج:

قیمت

  • از تومان
  • تا تومان
نمایش کالاهای موجود

سایر گروه بندی های کتاب و مجلات

کتاب و مجلات

مزایای کتاب خواندن

کتاب خواندن تاثیرات زیادی بر زندگی فردی و اجتماعی افراد می گذارد که به چند مورد از مهم ترین فواید مطالعه اشاره می کنیم:

یکی از مهم ترین فواید کتاب خواندن افزایش دانش و کسب اطلاعات بیشتر است. مطالعه باعث تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود و از بیماری های آلزایمر و زوال عقل جلوگیری می کند. سبب کاهش استرس و کسالت و افزایش خلاقیت و تمرکز می شود. شما را با سایر فرهنگ ها و مناطق آشنا می کند. دایره واژگان شما را وسیع تر می کند. مهارت های نوشتن را افزایش می دهد. کتاب های خودآموز نیز با ارائه تمرینات و رژیم های غذایی باعث بهبود سلامت روحی و جسمی می شوند و از افسردگی جلوگیری می کنند. کتاب های با محتوای آموزشی نیز به افزایش مهارت های آشپزی، هنری و... کمک می کنند. مطالعه زیاد به یادگیری مهارت های زندگی و بهبود برقراری ارتباط با دیگران کمک می کند که سبب افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.

معتبر ترین انتشارات ایرانی و خارجی

معتبرترین انتشارات در ایران

نشر ققنوس: از قدیمی ترین انتشارات در ایران نشر ققنوس است. این انتشارات در خوزه های مختلف جامعه شناسی، ایران شناسی، ادبیات جهان، حقوق، روان شناسی، درمان طبیعی، فلسفه و تاریخ بیش از دو هزار عنوان چاپ کرده است مانند منظومه خاک و توراندخت که از کتاب هایی هستند که در این انتشارات منتشر شده اند.

نشر نگاه: انتشارات نگاه به نشر کتاب های تاریخ، رمان، هنر، شعر و داستان می پردازد و آثار کسانی مثل نیما یوشیج، بزرگ علوی، شهریار، سیمین بهبهانی، غلام حسین ساعدی، محمد علی افغانی و نصرت رحمانی را چاپ کرده است.

نشر امیر کبیر: انتشارات امیبر کبیر یکی از بهترین انتشارات در کشور می باشد. نشر امیر کبیر یک موسسه انتشارات خصوصی در کشور است که از قبل از انقلاب فعالیت خود را در زمینه چاپ و نشر شروع کرده بود.

نشر متخصصان: نشر متخصصان با سابقه بیش از ده سال چاپ و نشر کتاب از پرکار ترین انتشارات کشور می باشد که کتاب هایی با موضوعات مختلفی چاپ می کند. انتشارات متخصصان دارای خدماتی مثل طراحی جلد، ویراستاری، صفحه آرایی، مشاوره تخصصی، توزیع الکترونیک و... اشاره کرد.

نشر ثالث: نشر ثالث از بهترین انتشارات در ایران است که در زمینه های مختلف فلسفه، هنر، روان شناسی، دین، تاریخ، ادبیات و علوم اجتماعی به چاپ کتاب پرداخته است. کتاب هایی مثل هزار خورشید تابان، دعای دریا، آن سوی نقطه‌ چین‌ ها، دیدن دختر صددرصد دلخواه در صبح زیبای ماه آوریل، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، ساکن خانه دیگران و ندای کوهستان از جمله کتاب هایی هستند که توسط انتشارات ثالث چاپ شده اند.

نشر چشمه: از محبوب ترین انتشارات در ایران نشر چشمه است که به چاپ کتاب در زمینه های مختلف مثل فلسفه، هنر، سینما، تاریخ، شعر، علوم اجتماعی و داستان می پردازد. انتشارات چشمه آثار نویسندگانی مثل احمد شاملو، فریدون مشیری، صادق هدایت، محمود دولت‌ آبادی، حمید رضا صدر، هوشنگ ابتهاج، محمد رضا شفیعی کدکنی و احمد رضا احمدی را چاپ کرده است.

معتبر ترین انتشارات در دنیا

ولترز کلوور: ولترز کلوور یک شرکت بزرگ چاپ در آمستردام هلند می باشد که بیش از نوزده هزار کارمند دارد

تامسون رویترز: از بزرگ ترین انتشارات در کانادا می باشد که توسط تامسون کورپوریشن در سال 2008 راه اندازی شد و بیش از شصت هزار کارمند دارد.

پیرسون: از بزرگ ترین انتشارات دنیا در بریتانیا که علاوه بر چاپ کتاب، به چاپ روزنامه و مجله نیز می پردازد. برترین رمان های دنیا در این انتشارات به چاپ رسیده است. انتشارات پیرسون برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان در مدارس غیر انتفاعی نیز سرمایه گذاری کرده است.

انواع ژانرهای کتاب

داستانی: کتاب های داستانی (رمان) دارای روایت ها و محتوای تخیلی و غیر واقعی هستند که در واقعیت اتفاق نیفتاده است و ساخته ذهن نویسنده می باشند. رمان های جنایی، اساطیری، ترسناک، فانتزی، عاشقانه، علمی، کمدی و کلاسیک از ژانرهای مختلف کتاب های داستانی هستند.

ترسناک: در ژانرهای ترسناک نویسنده با کمک عناصری مثل خون و خشونت سعی در ایجاد یک فضا ترسناک و احساس ترس در مخاطب دارد.

فانتزی: از محبوب ترین ژانرهای کتاب می باشد که بین نوجوانان بسیار پرطرفدار است. این کتاب ها معمولا با الهام از داستان های محلی و افسانه ها نوشته می شوند. ارباب حلقه ها و هری پاتر نمونه هایی از کتاب های فانتزی هستند.

عاشقانه: محتوای ژانرهای عاشقانه در مورد احساسات و عواطف بین دو نفر می باشد و روابط عاشقانه مهم ترین موضوع این ژانر است. عاشقانه ای آرام نوشته نادر ابراهیمی و چشمهایش از بزرگ علوی نمونه هایی از کتاب های عاشقانه هستند.

علمی و تخیلی: کتاب های علمی و تخیلی دارای داستان های خیالی در زمینه هایی مثل زندگی فرا زمینی، سفر در زمان و اکتشافات فضایی هستند.

پرفروش ترین کتاب ها

کتاب های چهار میثاق نوشته ی دون میگل روئیس، کتاب همه چیز به فنا رفته است نوشته ی مارک منسن، عاشقانه ای آرام از نادر ابراهیمی، چشم هایش از بزرگ علوی، ملت عشق از الیف شافاک، سمفونی مردگان اثر عباس معروفی، خون خورده نوشته ی مهدی یزدانی خرم، کتاب روان شناسی اثر مرکب نوشته ی دارن هاردی، کتاب تخت خوابت را مرتب کن اثر ویلیام مک ریون، کتاب انسان در جست و جوی معنا نوشته ی ویکتور فرانکل و کتاب گاو بنفش از ست گودین از پر فروش ترین کتاب های ایرانی و خارجی در ایران هستند.

مشهورترین مجلات ایرانی و خارجی

مجله های نشنال جئوگرافیک یک مجله علمی در زمینه جغرافیایی و تاریخ، مجله ورلد ساکر منتشر کننده اخبار مهم فوتبالی و مجله تایم که اخبار روز دنیا را پوشش می دهند از مشهور ترین مجلات خارجی هستند. مجلات ایرانشهر، بخارا، کتاب هفته و فیلم خانه از مشهور ترین و پرطرفدارترین مجلات داخلی هستند.

خرید آنلاین کتاب و مجله

سایت دوثانیه دارای هزاران کتاب و مجله های ایرانی و خارجی در ژانر های مختلف و رده های سنی مختلف می باشد که شما می توانید به راحتی کتاب و مجله مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مقایسه
loading 2 ثانیه
ارسال هشدار اگر قیمت محصول پایین تر از قیمت مشخص شده باشد.
تومان