جستجو در نتایج:

قیمت

  • از تومان
  • تا تومان
نمایش کالاهای موجود

مانیتور و پیجر اتاق کودک و نوزاد

مانیتور و پیجر از ابزارهای ایمنی است که خرید آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند کمک بسیار خوبی برای والدین باشد. با خرید و قرار دادن این وسیله در اتاق کودک برای سر زدن و چک کردن وضعیت کودک دیگر نیازی نیست به طور مداوم به اتاق او سرکشی کنید. این وسیله یک نمایشگر ال سی دی دارد که به کمک آن می توانید در هر لحظه کودک را ببینید. زاویه چرخش افقی و عمودی این دوربین  تمام محیط اتاق را پوشش می دهد و به شما کمک می کند تا کل محیط اتاق کودک را زیر نظر داشته باشید. مانیتور و پیجر از کاربردی ترین ابزارهای ایمنی است که با استفاده از آن می توانید کودک را ببینید، با او صحبت و صدایش را بشنوید. بهترین مانیتور و پیجر کودک باید دارای ویژگی هایی مثل: داشتن قابلیت دو طرفه، قابلیت زوم و بزرگ نمایی، دارای دوربین مادون قرمز و دید در شب، حسگر دما، کنترل بلندگوی مانیتور، وضوح بالای صدا و تصویر و امکان اتصال به پخش‌ کننده‌ های ویدیویی یا تلویزیون‌ باشد.

انواع مانیتور و پیجر کودک

پیجرها در مدل های متنوعی از جمله مانیتورهای صوتی، مانیتورهای تصویری، مانیتورهای حسگر حرکتی و مانیتورهای دیجیتال وجود دارند. پیجرهای صوتی جزء پرفروش‌ ترین انواع پیجر هستند. با استفاده از این نوع پیجرها می توانید صدای کودک را بشنوید و با او صحبت کنید. با کمک آن به ‌محض بیدار شدن و یا گریه کردن کودک، سریعاً با خبر می شوید. پیجرهای تصویری: این پیجرها تصویر و حرکات نوزاد را نمایش می‌ دهند و با کمک آن والدین می توانند زمان هایی که در کنار نوزاد نیستند و در محل کار، آشپزخانه و... هستند، می توانند کودک را ببینند و کمک بسیار خوبی برای والدینی می باشد که کودک آن ها توسط پرستار نگهداری می شود. این محصولات دارای دوربین دید در شب و یا مادون قرمز می باشند و تصویری واضح به شما ارائه می دهد که با کمک آن می توانید در تاریکی شب نیز به راحتی کودک را ببینید و وضعیت او را کنترل کنید. برخی دیگر از پیجرها و مانیتورها که حسگر حرکتی دارند، تمام حرکات و جا به جایی های کودک را نمایش می دهد. برخی از این پیجرها حتی علائم حیاتی نوزاد مانند تنفس و ضربان قلب و هم چنین دمای اتاق کودک را نیز نشان می‌ دهند. مانیتورهای دیجیتال، معمولا قفل دیجیتالی دارند، تا با رمزگذاری از تماشای تصاویر برای شخص سوم، جلوگیری شود و هم چنین انتقال صدا در پیجرهای دیجیتال به صورت رمزگذاری شده انجام می شود. پیجرها به دو صورت سیمی و بی سیم وجود دارند. نوع سیمی آن با استفاده از سیم شارژ می شود و با اتصال به برق کار می کند. بیشتر مانیتورها از نوع سیمی هستند. نوع بی‌ سیم آن ها نیز دارای باتری‌ های شارژی یا غیر شارژی‌ می باشند.

بهترین و معتبر ترین برندهای مانیتور و پیجر کودک

پیجرها و مانیتورهای کودک در انواع مختلف و توسط برندهای مختلفی ساخته شده اند. از بهترین و شناخته شده ترین برندهای مانیتور و پیجر کودک می توان به پیجر اتاق کودک فیلیپس، اونت، موتورولا، چیکو (Chicco)، هلو بیبی (hellobaby)، تامی تیپی (TippeeTommee)، وی تک (VTech) و بیبی سنس (Babysense)، ماترول، Summer Infant، Angelcare و پاناسونیک اشاره کرد.

نکات ایمنی مانیتور کودک

اگر مانیتور شما از نوع سیمی است، باید سیم ها به صورت محفوظ و دور از دسترس کودک باشند و حداقل یک متر از تخت کودک فاصله داشته باشد. زیرا اگر فاصله سیم ها تا تخت کودک، کم باشد، احتمال پیچیدن سیم ها به دست و پا و گردن نوزاد و خطر خفگی وجود دارد. برای این که صدای کودک را بهتر بشنوید مانیتور را نباید درون گهواره نوزاد و نزدیک او قرار دهید و مانیتور باید تا جایی که امکان دارد دور از دسترس نوزاد باشد. برای مراقبت و کنترل وضعیت نوزاد تنها به مانیتور اکتفا نکنید. مانیتور کودک اتاق کودک تنها  بخشی از ابزارهای مراقبتی از کودک می باشد.

نکات مهم در خرید مانیتور و پیجر کودک

مهم ترین نکته ای که زمان خرید مانیتور کودک باید به آن توجه کنید وضوح صدا و نمایشگر مانیتور است و باید به خوبی کیفیت صدا و فیلم را بررسی کنید. تصاویر مانیتور باید واضح و دقیق باشد و صدای آن نیز باید از وضوح و کیفیت بالایی برخوردار باشد. هم چنین اگر دوربین از قابلیت چرخش در جهت های مختلف را داشته باشد، تسلط بیشتر و بهتری روی اتاق کودک خواهید داشت. اگر علاقه به خرید مانیتورهای بی سیم دارید به دنبال دستگاه هایی باشید که باتری هایش قابلیت شارژ مجدد داشته باشند تا مجبور نباشید مدام برای باطری های یک بار مصرف هزینه کنید. مانیتور دارای قابلیت حمل باشند. زیرا در این صورت شما در هر حالت می‌ توانید مانیتور را در کنار خود داشته باشید و از طریق صوت و ویدئو کودک را زیر نظر بگیرید. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید قیمت محصول می باشد که با توجه به نوع، امکانات و برند سازنده ی آن می تواند متفاوت باشد. بعضی از مانیتورها دارای سیگنال های هشدار دهنده هستند، زمانی که شما آنقدر از محدوده دور شوید که نتوانید سیگنال را دریافت کنید توسط هشدار به شما اطلاع داده می شود. محصول مورد نظر حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. حتما از برندهای معتبر خرید کنید تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید. مورد بعدی که باید در نظر بگیرید این است که در صورت نیاز قابلیت افزودن دوربین های بیشتر به مانیتور نوزاد را داشته باشد.

مقایسه
loading 2 ثانیه
ارسال هشدار اگر قیمت محصول پایین تر از قیمت مشخص شده باشد.
تومان